Welcome To Blogger Bujang
Enjoy Yourself k :)

{gambar2 ku}

Sunday 18 September 2011

~final~ :)

final exam suda tiba.haha.walaupun ad beberapa keputusan carrymark y kurang memuaskan
aku akan cuba y terbaik for diz final. xnk repeat da.hehe. to all memberz.aku harap selama kite belajar bersama ni ad salah dan silap terkasar bahasa.terkurang ajr mane2.aku mnx maaf la kan..
manusia tdak ad y dilahirkan sempurna.pasti ad kekurangan mereka sdri...
wish da bez to all too k.
aku juz nk bgtawaku happy ngn korg. korgsumemebe aku y terbaik aku pernah ad. time sekolah dlu k.or evenkt kolej ni pon korg y terbaik. 
jgn jadikan kekurangan dlam dri kite sebagai penghalang utk berjaya..ad kala kite kna naik keatas utk mencapai sesuatu.ad kala kite kna turun bwh utk membantu org lain jugak.sikap toleransi mesti ad dlm dri kite.

Aku insan kekurangan , memerlukan lebih petunjuk dr semua agar menuju ke puncak bahagia dan berjaya.
insyaallah.solat jgn lupa.dri harus dikawal. jgn lupa dri.jgn tamak dgn harta y ad.bia murah ilmu didada.
salam.ukhuwwahfillah.

No comments:

Post a Comment