Welcome To Blogger Bujang
Enjoy Yourself k :)

{gambar2 ku}

Tuesday 20 September 2011

~cerita aku mase kecik2 dlu~

nk start cite ni mula ngn ASSALAMUALAIKUM la ea...
aku dlu nakal owh. disebabkan dlu aku pernah kna tinggal duk ngn ayah aku je.aku jd cam da hlg kasih syang
kejap atas sebab2 tertentu. aku time tu sedih sgt .
umur aku time tu darjah 2. suka buat masalah.tp dapat habuan.kna rotan.tali pinggang.senduk panas. seterika.haha.nakal sgt. aku suka duk rumah org.lepak tgk tv. mcm2 la.
kalau aku kluar tgahari g main guli k gasing k.bila ayah aku balik dy tgk aku xad.dy cari la aku.sambil bawak rotan or tali pinggang.haha.aku lari la, ap lagi.kadang2 menyorok atas pokok manggis.pokok mempelam.haha.bengom kan.. bila bapak aku g kerja.aku balik la umah.tp kna ngn mak aku pulak.haha.padan muka kau bad. da tu.bila bapak aku balik.aku menyorok la dalam bilik.haha.bila dy da sejuk.aku kluar r dr bilik .borak cm biase.haha...
da tu an.aku suke curi buah mempelam.haha.suke2.
mase ni aku duk kt kg.awah.pahang. rindu sgt suasana kt sni..aku ramai kwn.jiran2 semua caring.
mase ni aku sekolah agama kt temerloh ni. swasta.sekolah rendah agama al mukmin.
budak baik la katakan.hehe.tp nakal ya amat.haha
tp bila da masuk standard 4.kitorg satu family kna pindah kelantan.mula2 pindah sane
                                                             DEKAT KELANTAN~
rase janggal gila r.dgn xpham bhsa dorg sepatah haram.da tu.da lame.fasih la kan.aku sekolah kt SEKOLAH KEBANGSAAN PULAI CHONDONG. kt sni aku sma mcm dlu, salu wat hal.haha.tambah2 time UPSR, pgi CC la,ap la,x siap kerja la.hadoi.tp kls pertama tu beb.haha. nk cakap kt sni ny.walaupun nakal2 aku time   
ni la aku berjaya mendapat 5A dlm upsr.haha.bangga.
                                                              ~ALAM MENENGAH~la sangat
haha.masuk form 1 ,aku masuk sebuah sekolah dibawah kelolaan YIK.Yayasan Islam Kelantan. haha. xleh lupa sekolah ni.bnyk y aku buat. masa form 1,form 2, baik sgt aku ni.skema, jd pengawas lg u.haha. masuk form3,ad kes tu.y telah buat aku berubah menjadi y positif kpd lgsg x positif.haha.aku jd dak nakal.salu kuar mlm g cc.panjat pagar la.lompat pagar la. y plg bez.suke pukul budak.haha. sampaikan cg disiplin x pcaye aku kalau ad kes budak kna pukul aku x terlibat same. senior la katakan.haha.teruk2. 
aku tgh cerita ni sebab boring.xboleh tido.gigi aku sakit giler kot.berdenyut-denyut.hadoi. sekarang waktu malaysia pukul 6:31 pg 21/9/2011.

2 comments: